Translate

niedziela, 17 czerwca 2012

Dziękuję.

Wybaczcie, że tak długo mnie tu nie było.
Nie umiałem się pozbierać. Przybliżę Wam sytuacje, która miała miejsce przez ostatni miesiąc. Z dnia na dzień coraz bardziej poznawałem Jowitę. Zakochałem się w niej. Niesamowita dziewczyna, której nigdy nikt mi nie zastąpi. W sumie zrozumiałem co w niej widział mój najlepszy przyjaciel. Mój anioł. Mój wybawca. Spotykaliśmy sie codziennie. To co było po między nami rosło co dnia. Dzięki niej zmieniłem się. Zacząłem marzyć. Mieć plany. Nie piłem. Żyłem każdą sekundą spędzoną z nią. Któregoś dnia powiedziała mi, że coś do mnie czuje. Powiem szczerze. Nie posiadałem się z radości. Byłem z nią co dnia. Te chwile. Pikniki... Eh. Pewnego dnia przestała się po prostu odzywać. Wychodziła codziennie rano i wracała w nocy. Dziwne towarzystwo. Zupełnie nie jej klimaty. Same dziwne typy. Powiedziała mi wtedy, że to wszystko nie ma sensu. Że nigdy nic z tego nie będzie bo za bardzo przypominam jej go. Przestała sie odzywać. Przestała grać. Nie chodziła do szkoły. Nie wiedziałem co się z nią dzieje. Starałem się pomóc, ale ona nie chciała tego. Miała tego Dawida. Kolesia, któremu zaufała i podobno się zaprzyjaźnili. Jednak wspólne fotki, prezenty. Dobijało mnie to i przerastało. Kochałem ją tak strasznie... Odpuściłem i wróciłem do Gliwic. Nie mogłem na to patrzeć. Po tygodniu dowiedziałem się, że Jowita wyjechała. Dopiero wtedy zrozumiałem, że zrobiła to dlatego, żebym nie cierpiał bardziej... Teraz jej nie ma. Nie wiem kiedy wróci, czy kiedykolwiek wróci. Przepraszam ,ale nie jestem w stanie nic wiecej napisać. ; <



Chcę Bardzo podziękować Karolinie i mojej kochanej Leksi ♥. Bo to dzięki Wam uśmiech znowu powrócił na moją twarz. Dziękuję Karolino, że wczoraj mnie wspierałaś jak moja koleżanka trafiła do szpitala z powodu dziwnych skurczy . Dzięki tobie nie czuję się sam. A Tobie Leksi, jesteś tak wspaniałą i ciepłą osobą , która dodaje mi tyle sił. Dzięki Tobie znowu wierzę, że będzie dobrze. Znowu ufam innym. Jesteś moim wspaniałym aniołem zesłanym mi z nieba. Dziękuje Wam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz