Translate

wtorek, 21 października 2014

Szybkie sprawozdanie! :)

Witajcie kochani moi najważniejsi! 
Troszkę Nas tutaj z Nathanem nie było, ale to dlatego, że mamy sporo na głowie. 
Jak wiecie kupiliśmy dom w Gdańsku i obecnie cały czas zajmujemy się urządzaniem go i różnymi innymi sprawami formalnymi. 
Oboje z Nathanem studiujemy. Nathan podjął się dwóch kierunków studiów. Marynarka wojenna i zaocznie studiuje informatykę:programista. Ja w sumie podobnie, także zaryzykowałam dwoma kierunkami. Zaocznie studiuję medycynę, po ciąży wrócę na studia dzienne i zaocznie zacznę psychologię o specjalizacji dzieci i młodzieży.
Obecnie daję sobie radę pomimo tego, że jestem w ciąży, a jak będzie dalej moi kochani to zobaczymy. 
Jedynym minusem mojej ciąży jest to, że musiałam zrezygnować z pracy w moim ukochanym klubie fitness. Jednak moja rodzina z pracy jest dla mnie ogromnym wsparciem i jak najszybciej mam zamiar znowu pojawić się w klubie jako instruktorka. Nathan cały czas pracuję na swoim stałym stanowisku w pracy i bardzo często niestety jest tak, że w domu do nocy siedzi nad zleceniami. 
Jeśli chodzi o ciążę to nadal nie przechodzę jej najlepiej. Już na samym początku pojawiły się duże komplikację i ryzyko. Wszystko troszkę się uspokoiło w drugim miesiącu ciąży, jednak teraz w czasie trzeciego badania znowu nie wychodzą dobrze. Troszkę się martwimy z Nathanem bo nasza Pani ginekolog uprzedziła Nas, że nasz bobasek może urodzić się troszkę wcześniej z powodu osuniętego łożyska. Całe szczęście z dzieckiem jest wszystko dobrze i rozwija się jak najbardziej prawidłowo.
A więc kochani z takiego bilansu ciążowego około dwóch tygodni temu zaczął mi się drugi trymestr. :)
Szacowana data porodu to 9 kwiecień, czyli już za 5 miesięcy i 3 tygodnie nasza kruszynka będzie z Nami. 
Obecnie jestem w 16-stym tygodniu ciąży i Pani na USG wstępnie powiedziała Nam, że możemy spodziewać się dziewczynki, ale potwierdzi to dopiero w 20-stym tygodniu. Nie ma co ukrywać jesteśmy bardzo zadowoleni, że to dziewczynka bo u Nas w domu zagości małą księżniczka, chociaż krzyżuje Nam to troszkę wydatki. 
Mam wiele wyposażenia, ubranek i innych duperelek po Maksie, ale niestety większość jest męska. Wiem, że to troszkę przesądy bo przecież dziewczynkę można ubrać w brązowe czy niebieskie body i wyjść z nią na spacerek w czarnej spacerówce. Jednak mimo wszystko chciałabym, alby Nasza córeczka miała swój kącik, swoje rzeczy i wyposażenie bardziej jaskrawe i damskie. Także z tego powodu będziemy z Nathanem pewnie w jakiś wolny weekend robić listy potrzebnych rzeczy i ogólnie przygotowywać budżet na najpotrzebniejsze wydatki. 
Wiem kochani, że może to szybciutko na takie planowanie wszystkiego, ale nie chcę wszystkiego zostawiać na ostatnią minutę, lepiej zapobiegać i stopniowo sobie wszystkie wydatki rozłożyć. Wiadomo, że ostatnio mieliśmy i mamy ich dosyć sporo ze względu na remont i urządzanie domku, dlatego wolimy być przesądni. :) 
Właśnie jeśli chodzi o dom to nie wszystko okazało się takie proste jak wydawać się mogło. Największą trudność chyba sprawiło Nam rozplanowanie całej przestrzeni. Samo ogrzewani, malowanie, kładzenie paneli i posadzek, czy zakładanie ogrzewani poszło sprawnie i szybko.Jednak wystrój wnętrz i zdecydowanie się na praktyczne i po prostu ładne meble czy dodatki było koszmarem.
Nie chcę Wam miśki zdradzać teraz wszystkiego bo przygotowuje dla Was notateczkę z wszystkim, więc wszystko w swoim czasie!
Powracając do ciąży- wiele pytań po ogłoszeniu ciąży dostaję od Was i postaram się odpowiedzieć na kilka. I oczywiście dziękuję każdemu za ciepłe słowa. :)
Jeśli chodzi o imiona to zdecydowaliśmy się na imię Lena po naprawdę długich obradach. Chociaż jesteśmy przygotowani nadal jeszcze na chłopczyka i jeśli tak będzie to można spodziewać się imienia Nikodem- tutaj poszło znacznie łatwiej! :)
Jeśli chodzi o rozwój naszego związku to myślę, że chcę to pozostawić dla siebie wraz z Nathanem. To nasza prywatna sprawa. Jak każda para mamy swoje wzloty i upadki, ale nie przeszkadzam Nam to kompletnie w planowaniu wspólnej przyszłości. 
Częstym pytanie jest także to ile się znamy, więc znamy się ponad pięć lat ogólnie. 
Czy planujemy ślub? Haha, myślę że to już po prostu jest zbyt wielka ciekawość. Jeśli będziemy mieli chęć to na pewno Was o tym poinformujemy. 
Jaka jest moja główna pielęgnacja podczas ciąży i jak przygotowuje się do porodu? A o tym myślę, że stworzę Wam oddzielną notateczkę. 
Kto pomaga Nam finansowo i zajmuje się Maksem?  Więc finansowo głównym wsparciem jest dla Nas ojciec Nathana, a Maksem zajmuje się moja babcia kochani, która pomimo wieku najcudowniej dba o niego! :)
Czy boję się porodu? Haha:), a więc moi kochani jak na razie się nie boję. :)
Myślę, że to takie główne pytanka od Was. Ja już kończę dzisiaj bo niestety muszę zabrać się za notateczki z uczelni. Ostatnio chorowałam i troszkę odpuściłam. 
Mam przygotowane dla Was kilka tematów na notatki, także w kontakcie! Miłego dnia pyśki! 
Wszelkie pytania do Nas--> tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz