Translate

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Wszystko w jak najpiękniejszym porządku.

Moja i tylko moja cudowna, piękna i elegancka przyszła mamusia. :) Widzicie ten cudowny brzuch? Moje maleństwo? Jestem najszczęśliwszy. 

Najlepsze marzenie każdego prawdziwego mężczyzny! Sam nie umiem się doczekać. 














 Kilka zdjęć naszego wyboru.Ogólnie dom jest położony dość spory kawałek od Gdańska i ogólnego centrum , ale nie robi mi to wielkiej różnicy. Dla tego domu, okolicy i widoków warto. :) Poprzednią właścicielką domu była Pani, która jest architektem krajobrazu. Dom otaczają przeróżne rośliny, dla mnie to czysty egzotyk :D.  No chcemy się ich pozbyć. 
Ogólnie dom jest z strony "zewnętrznej" w miarę ogarnięty, jednak jego jedna strona jest w kompletnej rozsypce. Patrzcie: 

  Podoba mi się motyw z miejscem na grilla i jako taras to wszystko sprawdzi się świetnie, ale potrzeba sporego remontu. Będzie gdzie przesiadywać z znajomymi. Chcemy właśnie pozbyć się wszystkich roślin i krzewów, położyć nową kostkę, położyć nowe kafelki lub coś innego, zająć się trawą, posadzić jakieś kwiaty, rozbudować plac zabaw i może powiększyć taras lub zaopatrzyć go w jakiejś fajne miejsca siedzące- klimat musi być. 

Jeśli chodzi o sam remont domu to wszystkie okna do wymiany i musimy pozbyć się okiennic.
W całym domu nowe oświetlenie, podłogi, panele, ogrzewanie, malowanie ścian,  nowe wnętrza. 
Architekt, firma budowlana już została dziś wynajęta i od jutra zaczynają pracę. 
Założenie jest takie, że do końca września wszystko będzie wykończone. 
Jeśli chodzi o samą aranżację wnętrz to pozostawiam to mojej Jowitce. 
Jutro już w sumie jedziemy oglądać meble do kuchni, ponieważ jak widać kuchnia jest w bardzo dobrym stanie, potrzeba tylko odmalować :).
W sumie w całym domu urzekła Nas okolica, czystość, spokój, wielkie podwórko,sam dom metrażowo jest spory, piękny basen, przestrzeń dobrze zagospodarowana. Piękne boisko do kosza i szykuje się większy plac zabaw! 


Kilka ciekawych inspiracji:
Czegoś takiego po prostu nie może zabraknąć w naszym domu. 

Ciekawy pomysł na łóżko dla dziecka.

A mi się szczerze marzy taka góra. ;)

Tak idealnie! Podoba mu się tu!

A teraz taka trochę odskocznia. Przemiły wieczór z Jowitką haha! 
Dziś zacząłem walkę z odstawieniem palenia. W sumie Maks już lata w piżamce, z butlą ciepłego kakao, Jowitka mój zmarźlak siedzi pod kocykiem przy tv, a ja Wam bazgrzę coś tutaj.

Mam nadzieję, ze teraz nie zniszczy Nas już nic, że już nic nie stanie Nam na drodze. 
Teraz przetrwamy wszystkie przeciwności razem. Dla siebie, dla Maksa, dla naszego maleństwa, które się rozwija w jej cudownym brzuszku. Chcę dać jej wszystko czego zapragnie, nawet gwiazdkę z nieba! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz